Producenci
Zwroty i reklamacje

Prawo odstąpienia od umowy 

  1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Sprzedający zwraca wszystkie dokonane przez Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Przy czym zwraca koszty stanowiące równowartość najtańszego sposobu doręczenia przesyłki do Klienta. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Konsumenta obciążają tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. To zaś oznacza, że płaci za zapakowanie i odesłanie towaru do sprzedawcy.
  3. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy dokonać zwrotu Produktu na adres:  Żeglarska 26, 87-100 Toruń.
  4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  5. Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia w którym Konsument objął Produkt w posiadanie, a w przypadku usługi od dnia zawarcia umowy.
  6. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi (Konsumentowi), w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.
  7. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty na adres Żeglarska 26, 87-100 Toruń, bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail: melady@melady.pl Sprzedawcy. Wzór oświadczenie o odstąpieniu od umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu.
  8. Po otrzymania Produktu przez Sprzedającego na wskazany adres z pkt 3 niniejszego paragrafu nastąpi zwrot płatności.
  9. Zwrotu płatności nastąpi na wskazany w Oświadczeniu odstąpienia od umowy (załącznik nr 2) numer konta bankowego.
  10. Sprzedawca Produktu nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych do sklepu za pobraniem oraz do paczkomatów.

 

Reklamacja

  1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
  2. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
  3. Reklamację należy zgłosić pisemnie na adres: Żeglarska 26, 87-100 Toruń lub drogą elektroniczną na adres: melady@melady.pl
  4. Reklamację można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1.
  5. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
  6. Dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na adres:  Żeglarska 26, 87-100 Toruń.
  7. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
  8. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl